17 Haziran 2026
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığı ev sahipliğinde 16 Haziran 2026 tarihinde Ankara’da düzenlenen “Geleceğin Meslekleri Buluşması”na Üniversitemizi temsilen Marka ve İletişim Daire Başkanı Dr. Ece Ozan katılım gösterdi.
YÖK Başkan Vekili Prof. Dr. Naci Gündoğan ile Basın Müşaviri Çiğdem Savaşçıoğlu’nun açılış konuşmalarıyla başlayan toplantıda, yükseköğretim sisteminin geleceğine yönelik stratejik planlamalar ve ortak bilim iletişimi vizyonu ele alınırken; Bilim İletişim Ofislerinin toplumsal faaliyetlerinin geliştirilmesi, üniversite-sektör iş birliklerinin güçlendirilmesi, istihdama duyarlı eğitim politikalarının yaygınlaştırılması ve geleceğin mesleklerine yönelik eğitim modelleri gibi önemli başlıklar değerlendirildi.
Etkinlik kapsamında ayrıca, yükseköğretim kurumlarının toplumsal ve ekonomik kalkınmadaki rolü, değişen iş gücü piyasasının ihtiyaçlarına yönelik programların geliştirilmesi ve üniversiteler arası iş birliğinin artırılmasına ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)
_1782214224.jpg)