Dijital Dönüşümün İletişimcilerini Yetiştirmenin Sorumluluğu İle İlerliyoruz… Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde daima ileri bakan, yenilikçi ve sor...
Devamını OkuGünümüz bilgi toplumunda açık ve rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteren işletmelerin, ekonomik varlıklarını sürdürebilmelerinin yanı sıra ahlaki ve etik sorumluluklarını yerine getirmeleri oldukça önem teşkil etmektedir. Bu rekabet ortamında kurumların; paydaşları ile ilişkilerini düzenlemeleri, rakiplerinden ayrılmaları, marka sadakati oluşturmaları, sosyal sorumluluk kampanyaları tasarlamaları vb. iletişim faaliyetlerini gerçekleştirmeleri için halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplinlerinden yararlanmaları gerekmektedir. Günümüz bilgi çağının gereksinimlerini karşılamayı amaçlayan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü; birbirleri ile etkileşim içerisinde bulunan halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarını bütünleşik bir eğitim kapsamında bir araya getirmektedir. Bölümümüz; geleneksel medya ve yeni medya iletişim araçlarını kullanabilen, medya planlama stratejisi geliştirebilen, sosyal medya yönetimi yapabilen, kriz, itibar, imaj ve marka yönetim süreçlerine liderlik edebilen, yaratıcı ve girişimci iletişim uzmanl...
DetaylarGünümüzde, özellikle sinema ve televizyon endüstrilerinin faaliyet alanlarının genişlemesi, dijital platformlara uygun içeriklerin üretilmesini ve düzenlenmesini zorunlu kılmaktadır. Bu zorunluluk, alana özgü teorik birikime ve mesleki yeterliliğe sahip, nitelikli yapım ve yayın elemanı ihtiyacının artmasına neden olmaktadır. Bu kapsamda Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü; farklı disiplinlerle bağlantı kurabilme, alanın ilişkili olduğu kavramları değerlendirebilme, radyo, televizyon ve sinema metinleri inşa edebilme, görüntüleme ve yayınlama ekipmanlarını kullanabilme gibi çeşitli alanlarda temel bilgi birikimine ve donanımına sahip bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Günümüz bilgi çağının gereksinimlerini karşılamayı amaçlayan Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü; temel olarak sanatsal, toplumsal ve ekonomik gelişmelerle radyo, televizyon ve sinema alanı arasındaki ilişkinin kurulmasına olanak sağlayan bütünleşik bir eğitim planı sunmaktadır. Bölümümüz; kamera, mikrofon, yayın mikseri gibi alana özg...
DetaylarBilişim teknolojilerinin gelişmesiyle birlikte gazete, radyo ve televizyon gibi geleneksel medya ortamları dijital medyaya evrilmiştir. Dijital medya aracılığıyla bilginin her an her yerde ulaşılabilir ve yayınlanabilir duruma gelmesi de yeni medya alanındaki uzmanlaşmayı her geçen gün daha önemli kılmaktadır. Bu nedenle, günümüz iletişim uzmanlarının geleneksel medya ortamlarının yanı sıra çevrimiçi platformlarda içerik üretimi ve yayıncılık konusunda da yetkin olması beklenmektedir. Yeni Medya ve İletişim Bölümü; geleneksel medyanın yanı sıra bilişim teknolojilerinin şekillendirdiği farklı medya alanlarını da kapsayan zengin bir eğitim müfredatına sahiptir. Dijital medya alanında kuramsal ve uygulamalı olarak eğitim veren bölümümüz, yeni medya araçlarını yetkin şekilde kullanabilen, sosyal medya yönetimi yapabilen, çevrimiçi platformlarda içerik üretebilen ve yönetebilen, yaratıcı ve eleştirel düşüncenin önemini benimsemiş ve sektörün dinamiğini yakalamış girişimci iletişim uzmanları yetiştirmeyi hedeflemektedir. Yeni Medya ...
DetaylarHizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. İnternet sitemize giriş yaparak çerezlere onay vermiş durumdasınız. Çerez ayarlarının değiştirilmesi konusunda detaylı bilgi almak ve Çerez Politikamıza ulaşmak için tıklayınız.
Öğrenci Formu